Често модните къщи се надпреварват една с друга по един доста завишен критерии – креативността.
С всеки сезон виждаме все по-различни подходи както за изработването на силуетите, така и за рекламните кампании към всяка колекция.
Нови лица, техните роднини и иконите от музикалната и филмова индустрия се надпреварват заедно с дизайнерите да шокират аудиторията.
Ветеранът в модата, Кейт Мос, доказва точно обратното – понякога класическото и добре познатото е най-добрият избор.
Супермоделът застава като рекламно лице за Etro и това е може би най-голямата новост за модната къща. До момента, марката многократно е осъждана от критиците в бранша, че представянията ѝ са много далеч от модерната концепция в индустрията и дори са определяни като скучни, сковани и статични.
Е, определено са си взели бележка. Кадрите за есен-зима 2015 са дело на един от най-доказаните професионалисти сред фотографите – Марио Тестино, който заснема легендарния модел на фона на кожи и принтове в топли, земни цветове.
Смелите комбинации се открояват с пъстри графики и елементи в златно, а визиите цялостно са издържани по метода на наслагване както на компоненти, така и на дължини.
Специално място в кампанията е отредено на аксесоарите, които са идеалният завършек на стилистиката.
Можете да разгледате всички кадри в галерията на Tialoto.bg, а ние ви питаме - харесва ли ви Кейт Мос в този си вид?