Джони Деп търпи критики, че е оставил дъщеря си да позира съблазнително в новата кампания на Chanel.
Наскоро Лили-Роуз Деп стана лице на колекцията очила на дизайнера Карл Лагерфелд. Тя се появява в новата реклама на марката Chanel, позирайки доста съблазнително като една предизвикателна Лолита.
16-годишната тийнейджърка, която е дете на Джони от връзката му с Ванеса Паради, изглежда твърде женствена и пленителна, твърди детският психолог д-р Мишел Елиът.
„На 16 години човек не е готов, нито умствено, нито емоционално или интелектуално, да се справи с натиска на модния свят. Всички знаем, че това няма да доведе до нищо добро“, казва лекарят.
42-годишната майка на Лили – Ванеса се появява в реклама на парфюм на Chanel за първи път през 1991 г., когато е едва 18-годишна. От тогава до сега тя работи доста успешно с френския моден бранд и почти не е спирала да си сътрудничи с него.
Паради и Деп се разделиха през юни 2012 г. Двамата имат и 13-годишен син Джак.
Още звездни новини може да прочетете в Tialoto.bg.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.