Сексът продава. Без значение дали вярваме в това твърдение или не, Рикардо Тиши го използва като опорна точка в маркетинговата си стратегия.
Вече видяхме доказателството за това с наемането на Кандис Суонепол като муза на дизайнера и рекламно лице за първата линия деним от 2006 година насам – Givenchy Jeans.
И резултатът беше повече от добър. Разкриването на дебютната кампания започна още миналата година, през септември 2015, с което провокира нашия интерес.
Няколко месеца търпение са възнаградени с представянето на своеобразното продължение на проекта.
Разбира се, верен на традицията, Рикардо Тиши разкри втората порция кадри отново в своя профил в Instagram.
На тях виждаме добре познатата поза – красива жена само по деним, седнала върху раменете на снажен мъж или притискайки плътно тяло в неговото.
Концепцията и този път е същата, с тази разлика, че жената е не коя да е, а Ирина Шейк. Рускинята многократно е доказвала, че не се притеснява от своето тяло и на драго сърце би позирала гола... за щастие на своите фенове.
Основната концепция за денима като втора кожа, е представена и разкрита доста буквално благодарение именно на разкрепостеността на Ирина Шейк.
Съблазнителните и провокативни черно-бели кадри са дело на фотографското дуо Луиджи и Янго и успешно материализират идеята, че добрият деним е напълно достатъчен.
Провокативната сесия вижте тук
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.