Сексапилът започва да се превръща в нарицателно за Хейли Болдуин с всеки един следващ проект, с който се захване.
Дъщерята на Стивън Болдуин определено не се свени да покаже всяка една част от себе си и често я виждаме като лице на рекламни кампании за марки, чиито основен почерк се крие именно в провокацията.
За есен-зима 2016 имаме щастието да видим Хейли върху мотор, с обемно палто на голо, само по яке и сексапилни рокли. Кадрите са част от рекламната кампания на Guess за сезона и открояват денимът и бродираните якета като водещи тенденции за сезона.
Разбира се, не са пренебрегнати и флоралните детайли и деликатните елементи от дантела като символ на женствеността и вечната романтика на дамите.
Дръзките комбинации предлагат за всекиго по нещо, а Хейли Болдуин за пореден път доказа, че е едно от водещите лица в модната индустрия.
Доза сексапил с красивата блондинка и новите тенденции за есен 2016 можете да видите в галерията тук.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.