Филип Плейн избра Фърги за главно действащо лице в рекламната кампания на модната къща, носеща гръмкото име "Alice in Ghettoland".
Проектът е заснет от професионалния обектив на Стивън Клейн и представя американската хип-хоп звезда в ролята на истинска кралица на улицата.
Фърги си партнира с Матю Тери, а двамата позират на фона на декорите от ревюто на дизайнера за пролет-лято 2017.
Сюрреалистичната атмосфера се влива в улицата благодарение на нощните снимки, в които певицата е пременена като истинска амазонка с висока конска опашка.
Капризният и много цветен свят е изпълнен с къща от бонбони, въртележка, гигантски сладолед и ретро коли и колела.
Колкото до стилистиката, тя определено не излиза извън емблематичните знаци за Филип Плейн – масивни златни огърлици, пищни бродерии по минирокли и гладиаторски сандали.
Мъжките предложения са не по-малко нетрадиционни. Те се характеризират с панталони в богати инкрустации от камъни и костюми, изцяло обсипани в брокат.
Първите кадри от рекламната кампания с Фърги можете да разгледате в галерията на Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.