Като известен и успешен модел, Хейли Бийбър със сигурност знае няколко трика за това как да изглежда винаги страхотно.
И както личи, може би е решила да сподели своето знание с почитателите и пазара, тъй като тя и екипът ѝ са запазили бранд под името „Bieber Beauty“, за да лансират козметична линия.
Това далеч не е първият ѝ досег с козметичната индустрия, особено предвид многобройните бюти брандове, на които Хейли е била рекламно лице.
Успехът на новия бранд? За него можем да съдим по близо 20-те милиона последователи в Инстаграм, които Джъстин Бийбър има и успехът на подобни бизнес начинания на звезди като Риана и Кайли Дженър, които буквално създадоха империи в красотата пред очите ни през последните години.
Считайки, че това е огромна част от успешната формула за създаването на име в красотата, най-вероятно „Bieber Beauty“ ще се превърне в една от горещите теми за инфлуенсъри и почитатели.
Макар Хейли Бийбър все още официално да не е коментирала бъдещите си планове, любовта ѝ към спиралите за мигли и балсамите за устни може би ни дават идея какво можем да очакваме.