Списание Форбс я обяви за най-доброто "момиче от корицата" на американските списания за популярните личности, съобщи АФП.
Социолози направили подбор на водещите списания – People, Star, US Weekly, In Touch Weekly, Life & Style и OK! и проучили продажбите за първото полугодие на 2007 г.
Оказало се, че лицето на Дженифър Анистън е украсявало всички посочени издания освен In Touch поне веднъж през посочения период и 38-годишната актриса е помогнала за продажбата на над 5 милиона екземпляра.
Логично, като другата половинка на вече разпадналата се „перфектна холивудска двойка“, на второ място по появяване на кориците е 43-годишният бивш съпруг на Анистън – Брад Пит.
Трета е Скарлет Йохансон, а четвърта се оказва настоящата спътница в живота на Брад Пит – Анджелина Джоли.
Редакторът на списание Star Канденс Трунзо отдава продажбите на списанията именно на това, че Дженифър Анистън е "класически излъганата жена".
"Мисля, че повечето жени могат да разберат чувствата на жена, обичала един мъж, който според традициите в Холивуд я оставя заради партньорката си от филм", казва тя.