Главният редактор на списание „Вог“ Ана Уинтур призова потребителите да помислят повече за своите навици за пазаруване, за да насърчат устойчивостта на модата. Пред Ройтерс, Уинтур обясни, че според нея, за купувачите е по-изгодно да третират дрехите си по-внимателно и след известно време да ги прехвърлят на близки и приятели или да ги даряват, а не да ги изхвърлят.
„Смятам, че всички ние трябва да отдадем по-голямо внимание на изработката, на креативността, а не само да мислим за дрехите като парче плат, което ще изхвърлим веднага, когато излезе от мода“, казва Уинтур пред Ройтерс. Освен че това ще даде нов живот на дрехите ви, запазването им ще помогне и на природата.
Според множество доклади, един от най-големите замърсители на Земята е именно модната индустрия, която с дейността си спомага за глобалното затопляне. През ноември компанията „Conde Nast“, на която Уинтур е креативен директор, стана първата медийна компания, която се присъедини към Хартата на модната индустрия на ООН за действия в областта на климата.
Според множество доклади, един от най-големите замърсители на Земята е именно модната индустрия, която с дейността си спомага за глобалното затопляне. През ноември компанията „Conde Nast“, на която Уинтур е креативен директор, стана първата медийна компания, която се присъедини към Хартата на модната индустрия на ООН за действия в областта на климата.
Още от съветите на Анна Уинтур четете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.