Дженифър Лопес не само, че има слава на жена, която не остарява, но и определено умело поддържа имиджа си на супер сексапилна дама.
Често я виждаме в тоалети, които показват само колко добре поддържано тяло има тя, карайки ни да си пожелаем и ние да изглеждаме така на тези години.
Поредният повод за възхищение от Джей Ло идва с новата рекламна кампания на Guess. Именно тя е лицето за пролет-лято 2020 година, а подробностите около проекта са много любопитни.
Фотосесията е заснета в Санта Моника, Калифорния, а певицата влиза в ролята на ретро прелъстителка.
Цялостната ѝ визия се поддържа със задължителните елементи – рокли, плътно описващи тялото, къса прическа с огромни букли и премрежен поглед.
Още за кампанията и фотосесията на Джей Ло четете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.