Мадона заведе дело срещу R&B звездата Мери Джей Блайдж по обвинение в плагиатство.
Продуцентите на поп иконата обвиняват Блайдж, че хитът й “Not Today”, включен в последния й албум “Love and Life”, както и в саундтрака към филма “Бръснарница 2”, поразително прилича на класиката на Мадона “Holiday” от 1983 г.
Съдебният иск е и срещу рапъра и продуцент Доктор Дре и певицата Ив, които са работили с Мери Джей по създаването на оспорваната песен.
Очакванията са Мадона да получи 15 млн. долара обезщетение за нарушени авторски права.
За “Материалното момиче” тези пари не са от съществено значение, тъй като през изминалата година звездата си докара рекордните 125 млн. долара от световното си турне “Re-invention”, задминавайки всичките си колеги по спечелени пари от концерти.
Като добавка Мадона стана и рекламно лице на италианския моден гигант Версаче. Звездата се спазари с Донатела Версаче и от 12 млн. долара вдигна цената си на 20 млн. долара.
В специалната фотосесия, заснета от един от най-хитовите световни фотографи Марио Тестино – точно десет години след като позира пред неговия обектив за първата си рекламна кампания за Версаче, Мадона се преобразява в ролята на секретарка в най-различни пози, облечена в топли цветове и множество златни аксесоари.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Продуцентите на поп иконата обвиняват Блайдж, че хитът й “Not Today”, включен в последния й албум “Love and Life”, както и в саундтрака към филма “Бръснарница 2”, поразително прилича на класиката на Мадона “Holiday” от 1983 г.
Съдебният иск е и срещу рапъра и продуцент Доктор Дре и певицата Ив, които са работили с Мери Джей по създаването на оспорваната песен.
Очакванията са Мадона да получи 15 млн. долара обезщетение за нарушени авторски права.
За “Материалното момиче” тези пари не са от съществено значение, тъй като през изминалата година звездата си докара рекордните 125 млн. долара от световното си турне “Re-invention”, задминавайки всичките си колеги по спечелени пари от концерти.
Като добавка Мадона стана и рекламно лице на италианския моден гигант Версаче. Звездата се спазари с Донатела Версаче и от 12 млн. долара вдигна цената си на 20 млн. долара.
В специалната фотосесия, заснета от един от най-хитовите световни фотографи Марио Тестино – точно десет години след като позира пред неговия обектив за първата си рекламна кампания за Версаче, Мадона се преобразява в ролята на секретарка в най-различни пози, облечена в топли цветове и множество златни аксесоари.