Как най-лесно можеш да забравиш един мъж? Като облечеш най-хубавата си рокля и направиш няколко пози пред фотоапарата.
Точно това направи и Шакира, която дебютира в света на модата, превръщайки се в новия посланик на луксозната марка Burberry. За да отпразнува събитието, колумбийската певица представи новата празнична колекция, носейки едни от най-стилните дизайни на лейбъла досега. Името на кампанията е „Нощта преди“, като компания на Шакира прави нигерийският певец Burna Boy.
Най-новата реклама на Burberry приканва любителите на модата да посрещнат празничния сезон и да се преборят с ниските температури с ватирано сако или да привлекат вниманието с рокля от прозрачен тюл, инкрустирана с кристали. В кампанията също така са включени дизайни, направени лично от креативния директор Рикардо Тиши, който често работи с Ирина Шейк. Официалният дебют на дрехите и аксесоарите ще бъде през 2023 година.
Що се отнася до Шакира, тя определено има нужда от ново начало, след като се раздели с дългогодишния си приятел и баща на двете ѝ деца Жерар Пике. Преди няколко дни стана ясно, че изпълнителката е получила пълно попечителство над синовете им Саша и Милан, с които съвсем скоро ще се премести от Испания в Ню Йорк.
„Забавяне на темпото. Повече храна. Отпразнуване на живота“, това отговаря Шакира, когато е попитана какво очаква от празничния сезон тази година. Тя може да се наслаждава на живота, гледайки се в новата кампания на Burberry, която я представя като главно действащо лице в кратък филм. Изпълнителката носи прозрачна рокля, която първоначално видяхме върху Лила Мос по време на тазгодишната Met Gala, а около нея летят различни предмети.