Дженифър Лопес е изиграла безброй роли в кариерата си – от актриса през музикант до дизайнер, но безспорно най-важната сред тях е тази на майка.
Именно майчинството е засегнато като основна тема в новата кампания на Coach – марката, с която Джей Ло отдавна има близки взаимоотношения. Само месец преди световния Ден на майката, от компанията пуснаха нови снимки, които служат като идеалното вдъхновение за празничните пролетни дни, в които честваме най-важната жена в живота на всеки от нас.
Кампанията е заснета от модния фотограф Джошуа Ууд, който е снимал за Gucci, Wales Bonner и Byredo. Снимките акцентират върху някои от характерните чанти на Coach, включително Rogue и Tabby в пастелни цветове и флорални декорации за пролетта. Цветята определено играят голяма роля в артистичното направление на колекцията. Всяко изображение на кампанията включва флорален мотив, независимо дали става дума за саксия с цветя, тоалет с флорални щампи или Лопес, позираща в цветна градина.
На едно от изображенията изпълнителката позира във флорален тоалет, комбиниран с черни сандали. Седнала на стълби до голяма делва с красиви бели рози, Джей Ло държи в ръцете си розовата чанта Rogue, върху чиято повърхност са залепени множество цветчета. На друга снимка Лопес е облечена с кафява блуза с дълъг ръкав, изписана с логото на Coach, а в скута си държи малката розова чанта Tabby.
Дженифър Лопес и Dolce & Gabbana – комбинация, която заслужава внимание
Слънчеви очила – Дженифър Лопес е готова със своя избор
„Всяко едно дете е уникално. Нашето възпитание е това, което им помага да процъфтяват“, казва Лопес в клип за кампанията, добавяйки че в края на деня всеки от нас се нуждае само и единствено от любов. Звездата е горда майка на близнаците Еме и Макс и стана мащеха на Вайълет, Серафина и Самюел, които са деца на Бен Афлек от бившата му съпруга Дженифър Гарнър.