Дженифър Лопес може и да си е представяла безоблачно стартиране на алкохолната ѝ марка, но реалността е съвсем друга. Подобно на дъждовното време у нас това лято, изпълнителката срещна трудности и критики от страна на феновете още с първата си лятна кампания.
По време на празничния уикенд за 4 юли в САЩ, изпълнителката и актриса сподели в социалните мрежи видео, в което разказа за случайно влизане в алкохолен магазин в Ню Йорк, откъдето си е закупила бутилка от своята марка шприц. Тя също така обсъди и здравословната си връзка с алкохола. Лопес разясни, че през уикенда е организирала парти с няколко близки приятели, когато осъзнала, че всъщност вкъщи няма алкохол.
„Мислех, че ще имаме поне една бутилка, но не. Така че отивам да взема няколко от магазина“, заяви Джей Ло във видеото. Тя допълни, че празничните уикенди са едни от любимите ѝ, защото може да се отпусне, да бъде сред приятели и да се наслади на вкусни коктейли.
Признавайки, че дълго време е стояла далеч от алкохола, Лопес обясни, че понякога се отдава на страстта си и си прави някой-друг коктейл. „Все пак пия разумно“, уверява тя и добавя, че не пие, за да се напива, а по-скоро да бъде социална и да си прекарва добре на различни събития. Накрая на видеото изпълнителката влиза в магазин за алкохол, откъдето купува няколко бутилки от марката си, говори си с продавача и се насочва към дома.
Дженифър Гарнър признава, че трудно е запазила добрите отношения с Бен Афлек
Кошмарът на Бен Афлек: Дженифър Гарнър срещу Дженифър Лопес
Бен Афлек: Ако бях останал с Дженифър Гарнър, щях все още да съм алкохолик
Докато публикацията на Джей Ло вероятно е била с цел промотиране на новия ѝ бизнес, част от феновете не го видяха по този начин. Те започнаха да критикуват изпълнителката за начина ѝ на изказване и коментарите ѝ относно пиенето на алкохол. Според тях, тя не е взела предвид, че всъщност е омъжена и живее заедно с човек, борещ се с алкохолизма, който не може да бъде в близост до подобни напитки.