Продажбите на едно от изданията с най-силна биография намаляват още повече.
След новата загуба за последното тримесечие американската медийна компания "Плейбой Ентърпрайсис" реши да намали тиража му, предаде АФП.
Приходите за тримесечието на компанията са се стопили с 20,5% до 56 милиона долара заради резкия спад на продажбите на списанието както в интернет, така и на хартиен носител.
Компанията, която е на червено от началото на годината, е загубила над 1 милион долара, съобщи "Плейбой" в комюнике.
Така още в броя за януари-февруари 2010 разпространението на списанието ще бъде намалено.
В момента то се продава в около 2 милиона броя на месец.
През лятото "Плейбой Ентърпрайсис" започна постепенно да намалява честотата на излизането на списанието с един брой за юли-август.
Генералният директор на компанията Скот Фландерс очаква лошо четвърто тримесечие и не вижда признаци за рязко подобряване в сектора.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.