Производителите на козметика усещат тази тенденция и в много магазини в Шанхай рафтовете в козметичните магазини преливат от кремове, афтършейфове и шампоани “за мъже”.
Въпреки, че пазарът на мъжки стоки не заема толкова голям дял, той постоянно нараства, споделя Джо Зу, отговорник връзки с обществеността към L'Oréal в Шанхай, без да дава точни данни за финансовия дял на серията за мъжки продукти.
През 2002 г. този дял се е равнявал на 377,5 млн. долара от общо 45 млрд. долара, а тенденцията е за нарастване всяка година и привличане на все повече нови марки.
Наскоро най-големият японски козметичен производител Shiseido заяви, че смята да открие 5 000 специализирани магазина до 2008 г. В момента Shiseido, който присъства на китайския пазар от 1981 г., разполага с 350 магазина в Китай.
Грижата за външния вид на мъжете не се изчерпва единствено с козметиката. Всяка година пластичната хирургия привлича все повече мъже, като най-често търсените услуги са заличаване на торбичките под очите и лифтинг на лицето.
От списание Men's Health, цитирани от френския вестник, все пак припомнят, че естественият вид, поддържан чрез фитнес и гимнастика, е най-лесният начин за добра визия. Английското списание, което излиза на китайския пазар през 2002 г., за две години е удвоило тиража си и днес се продава в 200 000 екземпляра, като продажбите продължават да нарастват, а един от редакторите споделя, че се очаква годишно те да скачат с 30 на сто.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.