Популярният шеф на Virgin Group ще влезе в пряка конкуренция с медийния магнат Рупърт Мърдок за платеното новинарско съдържание на онлайн издания за таблетни компютри като iPad.
Още следващата седмица Ричард Брансън ще обяви пускането в мрежата на платено виртуално списание, определено от Virgin Group като „революционно мултимедийно издание”, разкрива The Telegraph.
Новият проект, чието име се пази в тайна, е оглавен от дъщерята на Брансън – Холи и Антъни Ногуера – бивш главен редактор на списания като Zoo, FHM и Arena. Това, което се знае, е, че дигиталното списание ще е фокусирано върху шоубизнеса и културата.
Въпреки това се очаква този проект да влезе в конкуренция с обявения по-рано новинарски The Daily – ел. всекидневника на Рупърт Мърдок, който ще струва на потребителите по 0,99 долара на седмица.
За реализирането на дигиталния вестник Мърдок и неговата News Corporation заделиха бюджет от 30 милиона долара. Засега не се знае колко е струвало „удоволствието” на Брансън.
Но очевидно 13-те милиона продадени iPad-а тази година и главоломното нарастване на продажбите на приложения за тях са достатъчен мотив за двамата предприемачи да се насочат към този бизнес, коментира The Telegraph.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.