Когато преди близо 90 години братята Уолт и Рой Дисни създават своята компания, едва ли са предполагали, че тя ще се превърне в истински корпоративен колос. Сега в навечерието на 109-ата годишнина от рождения ден на Уолт, марката Disney покори нов маркетингов връх.
Общо над 100 милиона са вече феновете на повече от 200 официални страници, свързани с Мики Маус и компания във Facebook. Броят на хората, харесващи продукцията на компанията, нараства прогресивно само за година и половина.
Стартът е даден през август 2009 г., когато The Walt Disney Company се настанява активно в най-голямата социална мрежа. Оттогава насам се стига до момент, в който на седмица по 5 милиона нови потребители „харесват” страниците на Дисни.
Повечето се възползват от услугата да получават всекидневно новини, свързани с дейността на компанията.
За да отбележат подобаващо постижението, от Дисни пуснаха клип, който показва историята на Facebook – развитието на корпорацията. От видеото разбираме и някои интересни факти.
Например, че над 70% от феновете са жени, а 60 на сто живеят извън САЩ. Четирите най-популярни езика, използвани от потребителите, пък са английски, испански, френски и италиански.
Постовете в страниците на Дисни във Facebook са гледани 1 милиард пъти през последните 9 месеца.