Странен спад на регистрираните клиенти на най-голямата социална мрежа в света отчитат в последния месец от компанията, пише mashable.com.
За този кратък период в Съединените щати от 155,2 млн. броят им намалял до 149,4 млн. Подобно нещо се случва за първи път от повече от година насам.
„Загуба” на клиенти се вижда и в Канада – 1,52 млн. По 100 хил. потребители по-малко има вече във Великобритания, Норвегия и Русия.
Все пак в глобален мащаб се отчита ръст от 1,7% благодарение на страни, в които Facebook стъпва по-късно – като Мексико и Бразилия.
Но отливът в първите „домове” на социалната мрежа със сигурност не е добра новина за компанията на Марк Зукърбърг. Защото спадът може да се тълкува като точка на насищане от страна на първите потребители на услугата. И ефектът тепърва да се разпространява.
В тази връзка се чуват все по-отчетливо гласове за навлизане на Facebook в нови пазари. Големи пазари като Китай например.