Онлайн концернът Google представи нов инструмент за анализи за мрежата за видеоклипове YouTube, който ще позволява на потребителите да виждат различна информация за видеата, които качват, пише специализираното издание ZDNet.
Новият аналитичен инструмент беше интегриран в рамките на вчерашния ден в страницата YouTube Insight и ще осигурява данни за гледаемостта на дадено видео, като целта му е да помогне на хората, създаващи съдържание, да увеличат абонаментите към своите канали. Те ще могат и да следят какво точно предизвиква положителни реакции на зрителите.
Отчетите на YouTube Analytics се генерират посредством същите данни, които потребителите са свикнали да виждат в статистика, а информацията е представена по начин, който е разработен да бъде по-полезен и интерактивен, съобщава Google.
Всеки потребител може да види колко зрители са добавили видеото във „фаворитите си“, колко са натиснали копчето „харесва ми“ и съответно „не ми харесва“ и колко коментара има към всеки клип. Категорията с име „източник на трафик“ пък показва през кои сайтове и функции на YouTube зрителят е достигнал до определено съдържание.
Има много начини, по които хората намират видеоклипове – търсят ги в YouTube, кликват върху миниизображенията в „Предложени видеоклипове“ или пък върху връзки в сайтове на социални мрежи, като Twitter или Facebook, и др.
Цялата статия прочете в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.