„Всички компании, които желаят да създадат силна връзка между клиентите и своята марката, трябва непременно да заложат на интерактивните взаимоотношения потребител-бранд. Такива връзки са възможни единствено през интернет, защото само онлайн връзката с потребителя е активна, а не пасивна, като тази в телевизията“. Това твърди онлайн експертът Павел Коленда в интервю за Investor.bg.
По думите му много рекламни кампании започват да разчитат на два и повече канала.
Резултатите от проучвания на IAB Полша сочат, че смесването на тв и онлайн реклама повишават многократно резултатите. Привързаността на човека към дадена марка нараства, ако тя е била представена пред него чрез няколко канала, включително интернет. Ефектът от такава синергия е над 10% повишаване на привързаността към марката, казва още Коленда.
Изследване сред близо 2000 респонденти е показало, че всички показатели на успешното брандиране се покачват, ако марката е представяна и онлайн.
Цялото интервю с Павел Коленда четете в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.