IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Онлайн рекламата повишавала привързаността към марката

Много рекламни кампании започват да разчитат на два и повече канала

Онлайн рекламата повишавала привързаността към марката

Коленда по време на участието си на IAB Форум България. Снимка: IAB Forum

„Всички компании, които желаят да създадат силна връзка между клиентите и своята марката, трябва непременно да заложат на интерактивните взаимоотношения потребител-бранд. Такива връзки са възможни единствено през интернет, защото само онлайн връзката с потребителя е активна, а не пасивна, като тази в телевизията“. Това твърди онлайн експертът Павел Коленда в интервю за Investor.bg.

По думите му много рекламни кампании започват да разчитат на два и повече канала.

Резултатите от проучвания на IAB Полша сочат, че смесването на тв и онлайн реклама повишават многократно резултатите. Привързаността на човека към дадена марка нараства, ако тя е била представена пред него чрез няколко канала, включително интернет. Ефектът от такава синергия е над 10% повишаване на привързаността към марката, казва още Коленда.

Изследване сред близо 2000 респонденти е показало, че всички показатели на успешното брандиране се покачват, ако марката е представяна и онлайн.

Цялото интервю с Павел Коленда четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата