Компанията посъветва да се избягва летене на разстояние от 50 морски мили от големи бури, които могат да съдържат ледени кристали.
Сред потършевшите са United Airlines и Japan Airlines. Японската компания вече изтегли самолетите си от този модел от дестинациите Токио-Делхи и Токио-Сингапур.
Говорител на General Electric заяви, че скоро започва работа по елиминирането на проблема. Това би могло да стане чрез модифициране на софтуера на контролната система на двигателя.
Двигателите Rolls-Royce, използвани за Dreamliner на British Airways, нямат обаче подобни проблеми.
От април насам имаше шест инцидента, при които такива самолети са загубили мощност, летейки през бури на голяма височина. Това са поредните технически проблеми, които връхлитат върху репутацията на американския авиопроизводител.
Въпреки техническите си несъвършенства Boeing 787 Dreamliner все още е смятан за един от най-напредналите модели в самолетната индустрия и се радва на непрекъснати поръчки.
От представянето му до момента компанията има договори за доставка на повече от хиляда самолета. Заради това тя обяви, че увеличава производството им до 12 самолета месечно до 2016 г.