Facebook обмисля добавянето на възможност за "нехаресване" на публикации в социалната мрежа, обяви нейният създател Марк Зукърбърг.
Той твърди, че това е едно от най-желаните от потребителите неща в момента, пише BBC. По думите му сайтът ще трябва да намери начин, че това няма да се превърне в начин за омаловажаване на мнението на хората.
Според Facebook дневно се генерират по около 4,5 млрд. "харесвания" в социалната мрежа.
"Едно от нещата, за които си мислим от доста време, е това да намерим правилния начин, така че хората лесно да изразяват по-широк спектър от емоции", коментира Зукърбърг пред аудитория в централата на Facebook.
"Много пъти хората споделят неща във Facebook, свързани с тъжни моменти в живота им. Често потребителите ни казват, че не се чувстват комфортно да натиснат "харесвам", защото това не е подходящото настроение в случая", допълва основателят на социалната мрежа.
Бутонът "Харесва ми" във Facebook е остро критикуван, защото се смята, че той представлява метод, чрез който платформата събира данни за навиците на своите потребители.
Системата е критикувана и заради множеството "фалшиви харесвания" - когато популярността на дадена марка или съдържание биват изкуствено завишени.
Facebook започна борба с търговията на "харесвания", защото множество фирми започнаха да купуват огромен брой такива.
Още новини за технологии четете в Investor.bg