Под влиянието на бума на мобилните телефони и страстта към видеоигрите, компанията In-Fusio се специализира в създаването на игри за мобилни телефони - пазар, който се очаква да достигне до 3 млрд. евро до 2008 г. само в Западна Европа. За сравнение, през 2002 г. той възлизаше на 200 млн. евро.
In-Fusio, която е лидер в производството на игри за телефони в Европа, а вече и в Китай, се надява да регистрира ръст на оборота си между 50 и 100% през тази година, след като през 2003 г. оборотът на компанията достигна 11,3 млн. евро.
Създадена през 1998 г., компанията пуска същата година първия си софтуерен продукт за сваляне на игри за мобилен телефон.
В момента клиенти на In-Fusio са едни от най-големите телекоми в света като испанският Telefonica Moviles, италианският Vodaphone и китайският China Mobile, което се равнява на общо около 220 млн. абонати.
В каталога на компанията днес има 90 игри, достъпни за 130 оператора.
В света има около 15 милиона потребители на този вид игри, коментират от компанията. Според нейни данни от 2001 г. досега са изтеглени 22 млн. игри при единична цена 4 евро, която се разпределя между оператора и In Fusio.
Потребителите могат и чрез SMS да си поръчат по-горно ниво на играта, да имат информация за класирането им сред всички играчи, да поискат смяна на играчите и др. Именно този вид платени услуги осигуряват 40 на сто от оборота на компанията.
За създаването и разработването на една игра In Fusio влага между 150 и 300 000 евро. Компанията е създател на игрите за телефони като “Джурасик парк” и “Томб Райдър”.
Съвсем скоро In-Fusio предвижда и създаването на интерактивни игри, които да дават възможност на играчите да играят едновременно футболен мач от своите мобилни телефони от различни точки на света.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.