IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Yahoo залага на промени в своя рекламен бизнес

Мариса Майер търси начин да насърчи рекламната дейност на компанията

Снимка: архив Ройтерс

Снимка: архив Ройтерс

Мариса Майер реорганизира управлението на Yahoo като част от усилията си да насърчи рекламния бизнес на компанията, който е в застой, пише Wall Street Journal.

По думите на Майер Прашант Фулория ще се грижи за всички рекламни продукти на Yahoo. Фулория, ветеран в мениджмънта на интернет продукти, се присъедини към Yahoo миналата година, когато компанията придоби бившия му работодател – старт-ъпът за мобилна реклама Flurry.

Той ще трябва да дава различни рекламни предложения на компанията, включително за услугата „Gemini” за купуване на традиционни и мобилни реклами. Освен това ще отговаря за предложенията, свързани с новопридобитата компания за видео реклама Brightroll.

Скот Бърк, който преди ръководеше технологичното подразделение на Yahoo, и основателят на Brightroll Тод Сачердоти ще се отчитат пред Фулория.

Фулория пък ще е пряко подчинен на Майер. Неговото повишение означава, че Бърк е бил лишен от част от правомощията си след деветгодишен стаж в компанията.

По думите на Майер всичко това се случва с цел по-добро изпълнение на желаните приходи. Говорителят на Yahoo отказва да коментира случващото се в компанията.

Една от основните цели на главния изпълнителен директор на Yahoo е рекламният бизнес на фирмата да се разрасне. Приходите от дисплейна реклама са нараснали с 2 на сто, без комисионните, плащани на партньорите, в тримесечието, приключващо през септември миналата година. Това се случи след седем поредни тримесечия на понижения.  

Повече новини за технологии можете да прочетете в Investor.bg. 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата