IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Amazon Dash - никога не оставaйте без тоалетна хартия!

Компанията представи хардуерен бутон за поръчки

Снимка: Reuters

Снимка: Reuters

Amazon няма да ви позволи да останете без тоалетна хартия! 

Компанията за онлайн търговия на дребно пусна нов хардуерен продукт, който позволява на членовете на нейната абонаментна услуга Prime да поръчват продукти от вкъщи само чрез натискането на един бутон, предава Ройтерс. 

"Dash бутонът", който е свързан с приложението на Amazon чрез безжична интернет вързка, е  нещо специфично за марката и компанията. За целта фирмата е обединила усилията си с марки, произвеждащи стоки за бита като Tide, Huggies и Gillette.Hidden Field

Самият бутон е брандиран и може да бъде залепен или закачен навсякъде в дома. Устройството, което е по-малко от дистанционно за телевизора, се свързва с мрежата чрез WLAN. То може да се постави до домакински уред и предава информация, след като е натиснато копчето. Освен това Amazon пуска и съобщение чрез мобилното приложение, което позволява на потребителя да контролира поръчката си и при нужда да я откаже. 

Всеки абонат на Prime може да получи до три бутона. Предложението е отворено само за членове, които са получили имейл от компанията с предложение да получат безплатен бутон Dash. 

С новия проект Amazon иска да спечели преди всичко клиенти, които редовно купуват продукти, като тоалетна хартия или кафе от веригите за търговия на дребно. Вместо да трябва да ходят до магазина, когато запасите им привършват, те ще трябва само да натиснат едно копче, за да може Amazon да достави искания артикул.

През септември Ройтерс писа, че концернът ще увеличи броя на служителите си в подразделението си за хардуер в Силициевата долина, тъй като тества „умни“ джаджи за дома.

В началото на тази година Amazon се похвали, че през 2014 г. е продала рекорден брой стоки. Търговците, работещи с платформата, са доставили повече от 2 млрд. продукти в целия свят през посочения период. Същевременно ключов приоритет за компанията остава международният растеж и намирането на повече търговци от региони като Сингапур, Южна Корея и Австралия. 

Още технологични новини четете в Investor.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата