Интернет е надминал радиото като източник на политическа информация в САЩ през миналата година, след като стана ясно, че голяма част от американците са следили онлайн президентската кампания, сочи изследване на Pew Internet and American Life Project.
Близо 29% от възрастните американци за използвали интернет през миналата година като източник на политически новини, според Pew Internet and American Life Project. За сравнение, на предните избори през 2000 г. този процент е възлизал на 18%, а през 1996 г. едва на 4 на сто.
Телевизията все още остава основен източник на информация за избирателите, но голяма част от тях въпреки всичко са получили основна част от нея благодарение на интернет, срещу 17%, които продължават да се доверяват на радиото.
За хората, които разполагат с високоскоростна интернет връзка в къщи, интернет вече се е превърнал в основен конкурент на вестниците.
Повечето от интервюираните интернет потребители твърдят, че са гласували за Джордж Буш, а според привържениците на опонента му Джон Кери за в бъдеще интернет ще е в голяма полза при провеждането на кампаниите за президентски избори.
Анкетата е проведена сред 2 200 американци между 4 и 24 ноември 2004 г.