Facebook се насочва към спорта с нова платформа, наречена Facebook Sports Stadium, която ще предоставя новини в реално време, популярни публикации от фенове, статистики и коментари на експерти, предава Ройтерс.
“С 650 млн. спортни фена, Facebook е най-големият стадион на света”, написа компанията в своя публикация, с която обяви новата си услуга.
Facebook, която през септември обяви, че има средно 1,01 млрд. активни потребители дневно, ще отчете финансовите си резултати за четвъртото тримесечие в сряда, 27 януари.
Спортната платформа се явява опит да посегне към територията на Twitter. Микроблогинг сайтът е много популярно място за публикуване на новини и коментари в реално време, докато текат различни спортни прояви.
Майкъл Арън Фликър, президент на базираната в Ню Йорк маркетингова компания XenoPsi, заяви, че новият продукт е опит на Facebook да “улови” моментната ангажираност на потребителите.
“Те не разполагат с това парченце от пъзела”, коментира той. “Предизвикателството за Facebook е, че има много общности като Facebook Sports Stadium. Това не е уникално предложение”.
Facebook Sports Stadium в момента покрива само американски футбол и се появява в навечерието на Super Bowl, която ще се проведе на 7 февруари. Но платформата ще подкрепя и други спортове, включително баскетбол и футбол в бъдеще, обяви компанията. Услугата може да бъде достъпна чрез търсене на отделен мач.
Повече новини за технологии можете да прочетете в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.