IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Първата тв реклама на LinkedIn – 3 млн. астронавти за НАСА

Непостижимите мечти всъщност са си направо постижими

Снимка: архив, Ройтерс

Снимка: архив, Ройтерс

Много от нас в някакъв период от живота си са гледали към небето и са си мечтали да бъдат астронавти. Някои от нас даже и съжаляват, че така и не са успели да литнат до звездите, колкото и нереалистично да изглежда.

Според професионалната социална мрежа LinkedIn това може и да не е чак толкова нереалистично или поне се опитва да ни каже това чрез първата си телевизионна реклама. Противно на очакванията, рекламният клип не кара хората да се регистрират в LinkedIn, а просто им казва да продължават да мечтаят да станат астронавти.

Вицепрезидентът на маркетинга на компанията, Ник Бартъл, сподели в своя блог, че LinkedIn работи с НАСА, за да им осигури следващите астронавти и правейки това, открива над 3 млн. потенциални потребителите от Щатите, които притежават квалификацията да станат такива:

"Данните ни показват, че много от вашите стремежи, дори тези, които изглеждат като непостижими мечти, всъщност са постижими. LinkedIn съществува, за да ви помогне да преследвате тази кариера, която ще ви даде чувството, че следвате вашата цел. Стремим се да променим представата за това какво означава свързаността за постигането на вашата цел."

Рекламният клип ще дебютира на церемонията по награждаване с Оскари на 28-ми февруари и идва точно след доклада на LinkedIn, в който казва, че към днешна дата има 414 млн. потребители, от които 100 млн. месечно ползват профсионалната мрежа.

Вижте и самия клип:

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата