LinkedIn реши да влезе в така популярното видео пространство, пускайки специално приложение за целта - Record. То ще дава възможност да се използват 30-секундни видеа, които да се публикуват по дадени теми, без значение дали са стартирани от редакторите на LinkedIn или от самите потребители, съобщава VentureBeat.
Старшият продуктов менидъжр на компанията, Джаспър Шърман-Пресър, бе този, който обяви новата услуга. Той споделя и че компанията инвестира доста усилено в създаването на видео съдържание, за да даде на потребителите още един начин, по който да покажат професионалните си знания и да градят репутацията си, но по един по-интересен начин. Пускането на видеа е точно с тази идея, за да се превърне споделянето на информация в нещо лесно, "без да се налага да се пише пост от 1000 думи".
Популяризирането на LinkedIn Record ще започне през най-известните хора в професионалната мрежа или т.нар. "лидери на мнение". 500 от тях вече ще могат да публикуват видеата към темите, които вече обсъждат - от образователни политики и технологични нужди до впечатляването на инвеститори.
Към момента приложението ще е достъпно само за iOS потребители и не се казва кога ще се предлага и на останалите операционни системи. Видеата могат само да се споделят, но не и да се вграждат, като това ще стане възможно на по-късен етап.
Потребителите ще могат да виждат видеата от лидерите, които следват, а след това ще им бъдат показвани още такива, свързани с темата, за да се създаде един "видео панел", по думите на Шърман-Пресър.
Новината е горе-долу добра, но отново поставя социалната мрежа назад от гледна точка на иновациите, тъй като водещите социални мрежи предлагат видеа от много отдавна и нито трябва да се правят или пускат през други приложения, нито има каквито и да е оганичения по вграждането им в коментари. Facebook и Twitter са в пъти по-напред и с техните стрийминг услуги, което за момента не се планира от LinkedIn, въпреки че е сложено в плановете за някакъв бъдещ момент.
В момента дори самото приложение е ограничаващо. За да се създаде видео, потребителят трябва задължително да го използва - няма да става с обикновена камера дали от лаптоп, компютър или смартфон. В ерата на ежедневните технологични нововъведения такъв тип услуга изостава доста. Остава да видим колко бързо ще се случат нещата покрай Record като вграждане, достъп до всички операционни системи, стрийминг и други.
LinkedIn пуска видеа – иновация или закъснял ход?
Имат обаче още доста път, докато стигнат Facebook
03.08.2016 | 15:14 ч. Обновена: 26.03.2025 | 13:18 ч.
4

Снимка: архив Reuters
Напиши коментар
Към коментарите
Новини
-
Двумесечното бебе с менингококова инфекция в Пловдив е добре
-
Гергин Борисов: Имената на метростанциите трябва да са емблематични за мястото
-
Инженери от Глазгоу създадоха изкуствено зрение с помощта на пчелен мед
-
Русия и Украйна възприемат тактика спрямо Тръмп: Бъдете добри и действайте бавно
-
Какви са предизвикателствата пред споделеното родителство?
-
По 250 евро добавка за Великден за пенсионерите в Кипър
-
Григорова: Открихме най-голямото незаконно сметище в София, създадено от завода за отпадъци
-
Янка Такева: За над 30% от децата майчиният език не е български
-
Тръмп планира най-голямото увеличение на данъците в световната история
-
Двама татковци сеят смях със своето "Нецензурирано шоу"
-
Германия оставя историята зад гърба си и започва да се готви за война
-
Борисов: След четири години служебни правителства сме на дъното, държавата няма кеш
-
Политекзекуция: Льо Пен няма да може да се кандидатира за президент, получи присъда от 4 г. затвор
-
Анализатори: Русия няма желание за прекратяване на войната
-
Смъртта на Марин Маринов, работил за ООН, не е нещастен инцидент
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата