IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо Yettel App е най-високо оцененото телеком приложение в България?

Защо Yettel App е най-високо оцененото телеком приложение в България?

В последните години мобилните приложения все повече се доказват като бърз и ефективен начин за връзка на компаниите с крайния потребител. Затова и всеки от нас има в телефона си десетки от тях – някои полезни и интуитивни, други – не чак толкова.

Разбира се, най-категоричният измерител за това дали едно приложение е добро или не е потребителската оценка. Ето защо във всички магазини за приложения могат да се видят оценките, които са дали ползвателите на конкретната апликация, за да могат те да послужат като ориентир на евентуални бъдещи потребители.

Телеком секторът не прави изключение от общата тенденция и трите оператора у нас имат разработени мобилни приложения, които дават възможност за самостоятелно изпълнение на редица операции, за които доскоро беше необходимо посещение на физически обект. В България най-добре оцененото приложение в сектора* е това на Yettel – със средна оценка от 4.5 звезди в Google Play Store, 4.4 звезди в Apple App Store и над 1.5 млн. сваляния.

Нека разгледаме и неговите основни характеристики, за да разберем защо потребителите оценяват толкова високо апликацията на телекома.

Без подпис на хартия и посещение в магазин

Дизайнът на Yettel App е опростен и интуитивен, с бърз достъп до най-често използваните функции. В приложението голяма част от базовите действия, които клиентът може да извърши в магазин на оператора (като заплащане на сметки, проверка на оставащи минути, закупуване на допълнителни роуминг пакети и дори преподписване на изтичащ договор) могат да бъдат направени самостоятелно и изцяло онлайн.

Още на първия екран потребителят може да види данни за текущото си потребление, да добави допълнителни мегабайти и да се запознае с актуалните промоции само с няколко клика. А секцията с ревюта на популярни смартфони и аксесоари е един допълнителен бонус, който може да спести усилия за проучване на основните характеристики на устройствата и осезаемо да скъси процеса по избор на нов апарат.

Добавена стойност и много опции за забавление

Най-високо оценените приложения обикновено дават значителна добавена стойност на своите ползватели, далеч извън основните функции, за които са създадени. В допълнение към типичните за един телеком услуги, Yettel App осигурява достъп и до редица допълнителни такива, като например „Защита на профила“, която алармира потребителя при изтичане на лични данни онлайн, „Смартфон диагностика“, с която може дистанционно да се провери състоянието на мобилното устройство, „Смарт майстор“, на която може да разчитаме при различен тип домашни аварии и много други.

В същото време, приложението дава чудесни опции за забавление и придобиване на знания през свободното време. Любителите на седмото изкуство могат да се насладят на премиум развлекателно съдържание, включващо холивудски блокбъстъри и оригинални продукции във филмовите канали SkyShowtime и MAX, меломаните – да създават персонализирани плейлисти в музикалната платформа Deezer, а почитателите на добрите истории да изберат селекция от бестселъри, класически произведения и ексклузивни заглавия в Storytel. Клиентите на телекома могат да активират и абонамент за изданията на „Капитал“ или да се доверят на приложението iZZI, създадено в помощ на учениците, учителите и родителите.

Достъп дори за потребители, които не са абонати

Дори потребителите, които не са абонати на Yettel могат да свалят приложението и да ползват голяма част от услугите със свободен достъп. Седмичната игра „Петък с Yettel“ дава възможност за спечелване на кодове за намаления в редица партньорски обекти, интерактивната телевизия Yettel TV може да се активира и без нужда от подписване на договор за абонамент, а с дигитализираната версия на инициативата „Опознай България – 100 национални туристически обекта“ не само могат да се събират печати от различните забележителности, а и да се научават любопитни факти за историята на всеки обект.

Бъдещето е дигитално

Очаква се до края на годината, като част от цялостната си стратегия за дигитална трансформация, телекомът да надгради още повече клиентското изживяване в мобилното приложение. Това ще позволи на клиентите на Yettel да извършват изцяло онлайн почти всички услуги и операции, които в момента все още изискват посещение във физически обект на оператора или разговор с центъра за обслужване на клиенти.

*Резултатът се базира на моментно състояние съгласно оценката на над 70 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към март 2025 г.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Технологии
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата