Продавайки редица виртуални продукти – от темплейти за аватар (профил в социална мрежа) до интернет обзавеждане на стая, социалните мрежи в Азия откриха как да направят реална печалба от виртуалните си продажби.
И то съвсем просто – парите може и да отиват за стоки в мрежата, но печалбите са съвсем истински... и големи.
Средно един китайски студент харчи по 2,90 долара на месец в интернет за обновяване на визията на профила си или за различни онлайн игри.
Сумата не е голяма, но всеки знае поговорката „капка по капка – вир“.
Пример за това е фактът, че печалбите на Tencent Holdings, собственика на най-популярния портал в Китай Qzone, са нараснали с 85% за второто тримесечие на тази година в сравнение със същия период на миналата, независимо от разрастващата се криза.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.