Този уикенд в Лос Анджелис ще бъде симулиран самоубийствен атентат, който ще послужи за нуждите на едноминутен телевизионен клип, съобщи Ройтерс.
Клипът е част от рекламна кампания, насочена срещу тероризма, и ще бъде излъчван в Ирак в продължение на шест седмици. Целта е терористите камикадзе да преосмислят ценностите си и да не извършват самоубийствени атентати, които обикновено взимат най-много жертви.
За изпълнението на рекламния клип отговаря продуцентската компания 900 Frames, чиито клиенти са от иракчани, разполагащи с бюджет от един милион долара за кампанията.
По време на снимките ще бъде показана сцената на евентуален атентат, в който загиват 200 души.
Клипът започва и завършва с кадри от пазар в Багдад, съответно преди и след атаката, за да се постигне максимално силно въздействие върху зрителя, посочват от 900 Frames.
Самоубийствени атентати в Ирак има почти ежедневно, като от 2003 г. досега в тях са загинали около 35 хил. цивилни граждани.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.