Когато използваме Google, ние правим сделка с компанията, пише сайтът Бизнес инсайдър.
Ползвайки пощата Gmail, YouTube, Google Maps или простото търсене, ние се съгласяваме доброволно да споделим информация за себе си. Google получава тази информация и я продава на рекламодателите.
Колкото повече Google знае за нас, толкова по-лесно ще е за тях да ни „предоставят“ като идеалния клиент за рекламодателите. Те от своя страна са готови да платят повече за реклами, които са идеално насочени към потенциалните им клиенти. Така например, ако обичате да пътувате, търсите активно в интернет къде да прекарате своята почивка, често ще виждате реклами на самолетни полети и хотели.
Google използва различни методи, за да разбере всичко за потребителите си. Има информация, която се дава доброволно от всеки потребител – това се случва при регистрирането в услугата им за електронна поща или нов мобилен телефон, работещ с операционна система Android. За интересите ни говорят и клиповете в YouTube, които гледаме, както и от търсенето в търсачката на Google.
Доста трудно е да се разбере какво знае компанията за потребителите си, но, ако последвате този линк, може да видите информацията за вас.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.