IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Платиха ли главоломна сума на Ариана Гранде, за да участва в "Злосторница"?

Носеха се слухове, че тя е получила 15 пъти повече от колежката си

Снимка: БГНЕС

Снимка: БГНЕС

Звездите от "Злосторница" - Ариана Гранде и Синтия Ериво - са получили напълно еднакво заплащане за главните си роли в мюзикъла. Това обявиха от Universal Pictures в нестандартно за компанията изявление, целящо да опровергае слухове за неравенство в заплатите.

През уикенда се разпространиха твърдения, че Гранде е получила 15 милиона долара за ролята на Добрата вещица от Севера Глинда, докато Ериво е взела едва 1 милион за ролята на Елфаба – зеленокожата вещица, която по-късно става Злата вещица на Запада. Слуховете, разпалени от TikTok и Reddit, дори бяха отразени от медии като New York Post.

„Твърденията за неравенство в заплащането между Синтия и Ариана са напълно неверни и базирани на интернет спекулации. Двете актриси получиха равностойно заплащане за участието си в продукцията“ заяви говорител на Universal. Въпреки това студиото отказа да разкрие точните суми, които двете звезди са получили.

Филмът, режисиран от Джон М. Чу, адаптира първото действие на култовия бродуейски мюзикъл, разказвайки предисторията на събитията от "Магьосникът от Оз". Историята проследява необичайната дружба между Елфаба Троп и нейната енергична съквартирантка Галинда Горноземна, която по-късно става известна като Глинда.

"Злосторница, Част 1" направи грандиозен дебют в боксофиса, събирайки 112 милиона долара само в Северна Америка и 164 милиона долара в световен мащаб през уикенда. Това го превръща в третия най-добър дебют за годината в Щатите и най-успешната премиера на адаптация на бродуейски мюзикъл досега.

Очакванията са още по-големи за "Злосторница, Част 2", който ще продължи историята с второто действие на мюзикъла и е планиран да излезе през 2025 година. Universal е инвестирал общо 300 милиона долара в двата филма, без да включва впечатляващата и скъпоструваща маркетингова кампания, изцяло вдъхновена от розово-зелената естетика на лентата.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Свободно време
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата