Бен Афлек е от онези мъже, които остаряват като хубавото вино.
На 52, актьорът е неустоимо чаровен, до ри и небрежно облечен, на улицата докато си взима кафе. Раздялата с Дженифър Лопес явно му се отразява добре, защото с всяка своя публична поява изглежда все по-добре.
Най-новото начинание на актьора е участието му в най-новата реклама на Dunkin’ Donuts, предназначена за Super Bowl.
Super Bowl е годишен шампионат на Националната футболна лига (NFL) на Съединените щати, който е последна игра за всеки сезон на NFL от 1966 г. насам, замествайки NFL Championship Game.
Super Bowl е сред най-гледаните спортни събития в света, което събира най-голямата публика сред всички американски предавания през годината. Шампионатът е на второ място след финала на Шампионската лига на УЕФА като най-гледаното годишно клубно спортно събитие в световен мащаб, а седемте най-гледани предавания в историята на американската телевизия са именно игрите на Super Bowl.
Събитието включва топ изпълнители, а рекламното време по време на излъчването е най-скъпото за годината. С огромна аудитория цените на рекламите са достигнали рекорд, като се съобщава, че няколко рекламни места се продават за рекордните 8 милиона и дори повече за 30 секунди.
Новината идва около година след като бившата му съпруга Джей Ло също участва в реклама за бранда заедно с него.
Цялата статия четете на Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.