IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нова работа? По-добре не правете тези неща!

Няколко правила, които ще направят всекидневието в офиса по-лесно

Снимка: Reuters

Снимка: Reuters

Попадайки на ново работно място, е много важно да се приспособите към него. Ако искате да се сприятелите с тези, с които ще прекарвате осем часа на ден, пет дни в седмицата, тогава по-добре не правете тези неща:

1. Не закъснявайте. 10 минути не са фатални, но повече вече прави неприятно впечатление. Ако дори никой не ви е направил забележка, това още не значи, че закъсненията ви не се забелязват или се считат за оправдани.

2. Не оставайте в офиса след края на работния ден. Прекомерното усърдие също дразни. Ако демонстрирате излишен хъс, колегите ви може да решат, че искате да ги засенчите. Началникът ви, вместо да се впечатли, може да си помисли, че не успявате да се справите с обема на работа в определеното за това време.

3. Не уреждайте личния си живот в работно време. Постоянните обяснения по телефона с майка ви или приятеля ви дразнят всички, особено ако стават вътре в стаята.

4. Не разхвърляйте. Мръсни чаши, купове списания, химикалки, хартийки с ненужна информация... Творческият безпорядък е подходящ за вкъщи, а работното ви бюро трябва да  е подредено.

5. Обличайте се подходящо. Никой не иска да се слее със сивата обстановка в офиса, но не рискувайте това, което вие считате за стилно, да се превърне в предизвикателно, а оригиналното – за немарливо.

6. Не яжте непрекъснато. Храните се често, защото така е полезно? В резултат обаче се получава така, че вие постоянно дъвчете нещо и дразните околните с хрускане и миризми. Най-добре е да обядвате навън.

7. Не показвайте умора. Демонстративната прозявка, протягане, казаните на глас планове за вечерта също не са подходящи, подсказва wday.ru. Не за всички вечерта може да е безгрижна – на някои след работа тепърва предстои готвене, проверяване на домашни и други задължения.

8. Не се забавлявайте. Слушалките на главата, 15 мигащи прозореца на Скайп и скоро колегите ви ще се запитат кога всъщност работите?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата