Никой не е идеален както в личния, така и в професионалния си живот. Важно е да знаете кои нежелани навици може да оставите като част от чара ви (защото перфекционистите понякога могат да дразнят много повече от хората, приемащи спокойно човешката си същност) и кои навици трябва да промените, за да не платите висока цена за бездействието си.
Що се отнася до работните навици, ето списък с неща, които трябва да се избягват:
Отлагане
Хората са различни и е естествено една задача да отнема малко повече време на някои хора, отколкото на техните колеги. Но отлагането на изпълнението до последния момент е друго нещо. Ако се появи неочаквана пречка, рискувате да не спазите уговорения срок и това да доведе до неприятни последици за целия екип.
Немарливост в писането на имейли
Ако писането на имейли за вас е такава рутина, че вече го правите със скоростта на светлината, има опасност да забъркате голяма каша. Пращайки имейл, без да сте проверили два пъти дали сте написали правилно адреса на получателя, може да ви докара истинско бедствие, особено ако е изпратен по грешка на човек, който не бива да бъде запознат с работата и проектите ви.
Фамилиарничене
Във всеки офис си има неписани правила. Едно от тях е доколко формално протича общуването в работната среда. При започване на нова работа наблюдавайте как стоят нещата в конкретния офис и спазвайте установените правила на комуникация.
Скатаване
Екипната работа е основно изискване при повечето позиции. Опитите да прехвърлите повече работа върху плещите на колегите не са коректни и рано или късно това ще бъде забелязано.
Неподходящо облекло
Може в офиса ви да няма конкретен дрескод, но носенето на раздърпани дънки или прекалено провокативни дрехи ще нанесе удар върху репутацията ви.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.