Във време на криза маркетингът и рекламата са основните ви инструменти да привлечете повече клиенти за продуктите или услугите, които предлагате. И все пак рекламата е много скъпа, а и хората спряха да вярват сляпо на всичко, което чуят и видят.
Ако не разполгатае с милиони, които спокойно може да прахосате, трябва старателно да подходите към таргета си на пазара. Предлагаме ви маркетингови идеи, които си заслужава да приложите през 2012:
1. Фокусирайте се върху две или три основни промоционални послания. Потребителите нямат времето и интереса да възприемат дълъг списък с послания от която и да е компания. Примери за компании, които имат голям успех с прилагането на идеята „по-малко е по-добре", са Apple, Geico, Rolex и Johnnny Walker.
2. Хуморът никога не е бил толкова необходим, колкото във времена на финансова несигурност. Животът е достатъчно труден за хората и без реклами, в които ги предупреждават за евентуални проблеми в бъдещето, ако не използват дадени продукти или услуги. Компании, които рабират ценността на хумора, са Capital One и VW с техните много популярни Darth Vader реклами.
3. Ангажирайте семейството. През 2012 оферти за цялото семейство ще привличат силно вниманието на обществото, което е резултат от тенденцията хората да се стремят да прекарват повече време със семейството си. Производителите на коли и фирмите в туристическия и развлекателния сектор вече са осъзнали тази тенденция и я използват успешно.
4. Използвайте аутсорсинг за вашия уеб мениджмънт. 2012 е годината, в която все повече компании ще разберат, че менажирането на уебсайта им ще е по-качествено, спестяващо време и дори по-изгодно, ако е оставено в ръцете на специализираните в това фирми.
5. Проследете сърфирането на вашите клиенти, за да научите какво харесват. Какви други сайтове посещават? Има софтуерни програми, които позволяват да разберете това.
6. Адресирано рекламиране. Това е нова маркетингова стратегия, при която телевизионни кабелни оператори ви позволяват да персонализирате рекламите за различни домакиснтва.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.