Развитието на кариерата ни зависи от много и най-различни фактори, но най-вече от нас самите. Ако в един момент ви се стори, че растежът ви в професионален план е спрял, направете анализ на работните си навици и на поведението си.
Отговорете си на въпросите: Успявам ли да разпределям си времето по правилен начин? Мога ли да подредя задълженията си по важност? Давам ли 110% от себе си? Трудът ми забелязва ли се от правилните хора?
Важно е да разпределяте работата си така, че да я свършвате в срок и качествено. Вероятно сте гледали филми, в които амбициозни лекари дават по три последователни дежурства в болницата, без да споменават това на шефовете си и в крайна сметка се оказват повишени. Не е нужно да се поболявате от работа, но ако амбициите ви не секват до основните задължения и точният човек разбере за допълнителните усилия, които полагате, шансовете ви за развитие са по-големи.
Запазването на личното достойнство е от огромно значение, но не накърнявайте чуждото в името на своето. Не разпространявайте слухове, не вярвайте на клюки, не стигайте до публични скандали – ще създадете единствено лошо впечатление. Не се оплаквайте от работата си и се научете да водите сериозни разговори. Един служител на висок пост трябва да може хладнокръвно да разговаря с висше- и нисшестоящите си колеги по еднакъв начин.
На последно място – външният вид може много да ви помогне, колкото и повърхностно да звучи. По време на интервюта се обръща голямо внимание на езика на тялото например. Поработете върху психиката си и я обгърнете в подходящо облекло, за да се впишете в образа на човека, който се търси за желания пост.
Още интересна информация и полезни съвети прочетете в Az-jenata.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.