Това е съвет, който често изпълнителните началници дават на младите кадри, които подготвят за кариера във фирмата си.
Макар и да е очевидно, че сте интелигентен и че можете да правите някои причинно-следствени връзки по-добре от всеки друг в залата за събрания, не е най-добрата идея непрестанно да се самоизтъквате. Такъв тип поведение е противно и за колегите, и за шефовете ви.
Понякога е по-добре да си замълчите. Ще имате много възможности да покажете какво и колко знаете и можете, но перченето е крайно непривлекателно. Така че ако наистина сте толкова умни, се постарайте да контролирате това пред хората. А ето и няколко съвета как:
1. Изчаквайте. Безсмислено е да съветвате умен човек да започне да се държи като глупак – това няма да помогне нито на вас, нито на околните ви. Това, което можете да направите обаче, е да изчаквате подходящия момент, за да се изкажете. Когато някаква дискусия се закучи, направете деликатно предложение. Ако останалите са заинтригувани, продължете, но ако хората не го приемат добре, изчакайте друг момент, в който да се включите.
2. Споделяйте идеите си с други. Фирмите обичат, когато служителите им работят в екип, но не всички членове на този екип са еднакво надарени. Намерете хора, на които можете да разчитате и споделяйте идеите си с тях, позволете на тях да ги презентират понякога на събрания и направете заслугите си общи. Да, в краткотраен план други ще намажат от вашите умения и усилия, но след време всички ще разберат, че вие стоите зад тези предложения, които решават толкова широк набор от проблеми.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.