Един от ключовите фактори за успешен бизнес е способността да се изграждат стабилни отношения с другите хора – бизнес партньори, служители, клиенти. Бизнес отношенията трябва да са базирани на взаимно уважение и сериозност. Вижте кои са десетте златни правила за добри бизнес отношения:
1. Научете колкото може повече за всеки, с когото работите и след това подхождайте към него въз основа на това. Трябва да знаете възможно най-много информация за клиентите си и бизнес партньорите, за да може в точен момент вие да им предложите най-добрата оферта. По този начин те ще останат доволни от вас.
2. Отнасяйте се към вашите доставчици с уважение. Важно е да се държите добре с тях, независимо че не са ваши подчинени. Все пак се ползвате от техните услуги често.
3. Знайте рождения ден на всички. Не става въпрос да помните всички дати, съставете си календар, специално за това. Всеки човек ще се почувства поласкан от вашето поздравление. Рожденият ден е добър повод да изпратите подарък-комплимент на някои от бизнес партньорите си или човек, с когото искате да работите. Също така подобен личен празник със сигурност ви прави по-близки с останалите хора.
4. Насърчавайте служителите си. Нека те започнат да обичат бизнеса ви и да работят за вас така, както биха работили за себе си. Оказвайте им по-голямо доверие, нека понякога те се договарят с клиенти, стимулирайте ги с похвали и материални облаги.
5. От време на време говорете с клиентите си дали са доволни от качеството на услугите, които им предлагате. Когато някой клиент не е доволен от вас, то най-лесното нещо, което ще направи, е да ви замени с някой ваш конкурент. Така че не губете връзката си с клиентите, за да не ги загубите и тях.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.