Има хора, които по натура не могат да следват списъци и като цяло им е трудно да бъдат организирани. И въпреки че следването на списъци със задачи не е най-забавното преживяване, все пак почти всички натоварени професии изискват човек да може да следва някакъв график, за да се справи с многото работа.
Ако започнете да правите списък с ангажиментите си за през седмицата още в събота или неделя, ще се почувствате значително по-добре в понеделник и ще си спестите част от стреса на работното място.
Предлагаме ви няколко креативни идеи как да останете организирани, дори да мразите реда и списъците.
1. Напишете си само едно нещо, което трябва да направите през седмицата.
Дори да ви предстои една твърде претоварена работна седмица, ако мразите да си правите списък със задачи, е достатъчно да си запишете само една. Вземете една малка бележка, напишете най-важната задача за седмицата и я залепете на хладилника. Така ще знаете, че това е ангажимент с висок приоритет (може да бъде и от личен характер) и трябва да бъде свършен на всяка цена. Не искате да се залисате в работа и да забравите футболния мач на сина си заради поредната бизнес среща, нали?
2. Елиминирайте ненужните вещи в офиса.
Хубаво е от време на време (най-малко веднъж на всеки шест месеца) да прочиствате работното си място от ненужните документи и бележки. Отървете се от нещата, които ви „препълват" офиса и ще се почувствате много по-добре.
3. Изберете си хубав бележник, тип органайзер.
Ако инвестирате повечко пари в един наистина красив органайзер, може пък да ви дойде ентусиазъм да го използвате по предназначение, така че да му „избиете" цената. Изберете си ден и си отделете специално време, за да попълните първите страници в него с ангажиментите си за идната седмица. Може да ви хареса и да ви се превърне в навик.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.