До момента няма човек, който да не знае за търсещата внимание и популярност персона - Лейди Гага. Певицата успява да е в центъра на медиите и в устата на хората и продава като луда. Замисляли ли сте се на какво се дължи нейният бизнес нюх и как за кратко се превърна в една от най-ярките звезди на музикалната сцена?
Поп звездата, която блести най-вече с ексцентризъм, продаде над 13 милиона албума, 51 милиона сингъла, има 12 номинации за Грами, както и най-бързата продажба на песни в историята на iTunes. Гага определено прави нещата, както трябва.
Ето и десет стъпки, които можете да „откраднете" от Гага, а защо после не и нейните 30-сантиметрови платформи!
1. Използвайте силата на социалните мрежи
Един от най-големите подвизи на Гага е, че успя да събере над 50 млн. фенове само във Facebook, а в Twitter последователите ѝ са с внушителната цифра от над 16 милиона, което я превърна в най-следената звезда. Ако бяхте Гага, щяхте да сте следени от 32 милиона очи и всяка ваша дума, щеше да е попивана за секунди. Това определено ви обгражда с достатъчно внимание, където да пробутате бизнес идеите си и да намерите нови съмишленици, спонсори, предложения.
2. Обединете усилията си с успешна компания
Крава, пиле, сено и Лейди Гага?
За да насърчи продажбите на последния си албум, певицата се кооперира със „Zynga" – създателите на най-популярната игра във Facebook – Farmville. Резултатът бе създаването на Gagaville или виртуална ферма, където феновете могат да отглеждат на своя земя еднорози и кристали.
Имате ли нужда от еднорози, за да развиете бизнеса си? Вероятно не, но идеята е да мислите извън общоприетите рамки и стандарти.
3. Променяйте визията си често
Лейди Гага сменя цвета на косата си и тоалетите си при всяка нейна публична промяна. Тук не става въпрос за това да променяте дизайна и логото на компанията си. Но се старайте да променяте съдържанието често. Туитването на новини и други интересни събития ще поддържа интереса на поддръжниците ви, което е най-важното нещо! Знаем, че повечето неща зависят от бюджета ви, но има начин да не го натоварвате и пак да останете интересни и полезни на хората.
4. Направете нещо щуро, за да ви запомнят
Тя облече рокля от месо. И това решение бе адекватно за бранша, в който се намира. В зависимост от това в какъв бранш оперира вашата компания, намерете своята „рокля от месо". Ако не ви хрумва конкретна идея, съберете екипа си на един брейнсторминг и ще се изненадате от резултата.
5. Вземете нещо от идолите си, но умерено
Лейди Гага може да е много неща, но не и Оригиналът! Критиците не спряха да разконспирират от кого какво е „откраднала", като сред имената се споменаваха тези на Мадона, Гуен Стефани, Грейс Джоунс и т.н. Има начин да бъдете инспирирани от определени хора, продукти, философия или бизнес, без да робувате на него.
Останалото прочетете в Tialoto.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.