IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Най-честите мениджърски грешки

Може би допускате някоя от тях

Най-честите мениджърски грешки

Един успешен мениджър трябва да бъде също така добър лидер. Може би си мислите, че се справяте чудесно при ръководенето на вашия малък бизнес или отдел, но истината е, че вероятно допускате някои грешки. Не се притеснявайте, много мениджъри правят едни и същи грешки. Вижте кои са те и се старайте да не ги допускате отново:

1. Поставяте политиката на фирмата пред служителите

Гъвкавостта на служителите и клиентите на фирмата е от ключово значение за нейния успех, особено за малка компания. Последователното толериране на политиките пред хората може да ви коства лоялни клиенти и добри служители.

2. Проваляте се в комуникацията

Едно от най-важните неща в общуването между хората е добрата комуникация. Не забравяйте да осведомявате служителите си за всичко, което трябва да знаят, както и да държите обратна връзка с тях. Винаги обяснявайте ясно и точно кога даден проект или задача трябва да бъдат завършени и както точно трябва да се случи това.

3. Не слушате служителите

Не бъдете лош слушател. Мениджърите трябва да могат да изслушват своите служители, за да могат да работят ефективно с тях. За да бъдете добър мениджър, трябва да знаете какви са нуждите и опасенията, на хората, които работят с вас. Понякога, когато не сте сигурни какво иска да ви каже някой, помолете го да повтори отново или преформулирайте казаното от него.

4. Вярвате, че знаете всичко

Не въдете всезнайко. Добрите мениджъри не се опитват да решат всеки проблем сами, а се допитват и до други хора. Разбира се, това не значи прехвърляне на отговорност, а събиране на гледни точки. Важно е да знаете, че понякога вашият подход не е единственият, който е правилен в дадената ситуация. Затова не забравяйте в нужда да се обръщате към други хора за съвет, това е признак на сила, не на слабост. Също така по този начин ще сплотите екипа си.

5. Имате песимистично мислене

Трябва да виждате чашата наполовина пълна, а не наполовина празна. Не бъдете отрицателни. Когато се съсредоточавате единствено върху недостатъците, било то на ситуация или на служител, това може силно да демотивира екипа ви. Във всяка възможна ситуация не пропускайте да направите комплимент или да отправите похвала към някой служител.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата