IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Съветите на Ричард Брансън за стартиране на успешен бизнес

Милиардерът знае какво говори

Съветите на Ричард Брансън за стартиране на успешен бизнес

Сър Ричард Брансън е бизнес магнат, най-известен като основател и председател на Virgin Group, както и на още повече от 400 фирми.

Брансън е 4-ти в списъка за най-богати граждани на Обединеното кралство според списание Forbes. Състоянието му възлиза на около 4,2 млрд. щатски долара.

Той е започнал своя музикален бизнес почти на шега в едно мазе, още докато е бил в университета.

Ето и кои са 5-те най-добри съвета, които той е давал през годините по отношение на стартирането на нов успешен бизнес.

1. Слушайте повече, говорете по-малко

Ние имаме две уши, а една уста. За да си добър лидер, трябва да бъдеш голям слушател. Брилянтните идеи могат да ти хрумнат на най-необичайни места, така че винаги трябва да държите ушите си отворени за някой умен съвет. Слушайте хората и се учете от тях. "Купувайте" полезната информация, а не „продавайте" с лекота нещата, които знаете.

2. Не си усложнявайте живота

Вие трябва да направите нещо коренно различно, за да се откроявате в бизнеса. Но никой не казва, че различните неща са сложни. Има хиляди прости бизнес решения, които само чакат да бъдат направени от следващото голямо име в бизнеса. Дръжте на фокус иновациите в своята сфера, бъдете „в час" с тях, но не се опитвайте да преоткривате колелото. Една проста промяна към по-добро е далеч по-успешна от пет сложни промени, но към по-лошо.

3. Гордейте се с работата си

Наскоро всички звезди на компания Virgin се събраха под един покрив за раздаването на годишните награди на компанията. Под шапката на Virgin Group има толкова много различни фирми и в тях работят, хора от различни националности и държави. Забелязах едно основно качество у всички тях – те се гордеят с работата си и с компанията, която представляват.

Затова ви съветвам да не забравяте, че вашите служители са най-големите защитници на вашата марка. Затова се фокусирайте върху това да ги накарате да се гордеят с делата си. Това ще се отрази като внушение и на вашите клиенти, както и на бизнес партньорите ви.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата