Първата среща и впечатлението, което правим на отсрещния човек, е изключително важно, защото само то може да покаже дали има следваща среща и шанс за любовна връзка. Подари голямата честота на неуспешни първи срещи, които завършват катастрофално зле, британска застрахователна компания е измислила нов начин за предпазване на своите клиенти. Тя предложила своята нова услуга застраховка за неуспешна любовна среща като част от рекламен хумористичен проект.
По думите на представител на компанията идеята дошла, след като сътрудниците на фирмата разбрали, че неомъжените жени харчат за застраховка на автомобила си с 400 лири годишно повече отколкото омъжените.
Застрахователните агенти изчислили, че застраховката за неуспешна любовна среща може да помогне на самотните жени да съкратят разходите си. „Вероятно за самата среща да не изхарчите пари, но харчите за нов тоалет, фризьор и грим“, разясняват от компанията.
В рамките на рекламната кампания за застраховка срещу провалена любов служителите събрали интересна информация за най-неудачните срещи, на които са били клиентите им. Данните показали, че 76% от първите срещи завършват с разочарование.
Сред най-лошите места за първа любовна среща са посочени кафенетата в супермаркетите, пазарите за селскостопански животни, училищните концерти, водопречиствателните станции и фабриките за производство на ковчези.
Още полезни статии прочетете в Az-jenata.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.