IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Дами, успехът не е илюзия за вас!

Нещата, които всяка жена трябва да знае, ако иска да се чувства успяла

Дами, успехът не е илюзия за вас!

На първата по рода си конференция на вестник „Huffington Post", която се проведе неотдавна в Ню Йорк, се събраха мениджъри, политици, лекари, известни личности, писатели, режисьори, журналисти, специалисти по хранене и др., за да обсъдят важния въпрос „Как може да се измерва успехът отвъд парите и властта?"

По време на дебатите по темата се оформиха някои акценти, които дават насоки на жените как могат да се радват на благополучие без непрекъснато да се чувстват разкъсвани между работата и семейните си ангажименти.

Ето и акцентите от нея:

1. На първо място, трябва да работите усилено.

От съществено значение за младите жени е да помнят, че интервюто за работа е двупосочна улица. Вие искате да бъдете наети, защото ви трябват пари, но ще попаднете в среда, в която ще трябва да се справяте добре, за да оцелеете. Трябва да вярвате в собственото си личностно израстване и да приемате работата си като важна мисия, в която да вложите всичките си усилия.

2. Вашите най-добри идеи няма да ви хрумнат в офиса.

Ще получите най-добрите си идеи и техните отговори навсякъде другите – докато спите, докато си почиване, докато спортувате и т.н., но не и в офиса. Затова трябва да се стремите да имате пълноценен живот и извън фирмата/компанията, в която работите.

3. Интровертите имат неочаквано предимство.

Ако си мислите, че социалната среда в бизнес компаниите е такава, в която само екстроверти, които умеят да общуват добре с всички, могат да израстват – лъжете се. Хората, които се държат по-естествено и притворено, имат предимство, когато става въпрос за справяне със стресови ситуации. Те намират баланса по-лесно дори и в най-трудните моменти.

4. Общуването с колегите е част от работата.

Трябва да намирате време да общувате с колегите си и извън офиса, за да можете да работите заедно по-ефективно. Когато хората се социализират (говорят за неща, различни от работата), неизменно следващия път, проектите им вървят по-добре, защото се научават да се изслушват по-внимателно, сближават се и са по-склонни да правят компромиси.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата