IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Репликите на шефовете "гадняри"

Може да разпознаете лошия шеф само по нещата, които говори

Репликите на шефовете "гадняри"

Длъжността шеф носи както своите отговорности, така и своите преимущества и недостатъци. Човекът, който стои най-горе на служебната йерархия, трябва да може да общува добре със своите служители. Шефът трябва да мотивира достатъчно хората, които работят, за да постига неговата компания още по-големи успехи.

Атмосферата и отношението на работно място също са от решаващо значение. Нито един служител няма да тръгва с усмивка за работа, когато знае, че нищо добро не го чака там. Освен проблематичните взаимоотношения с колеги, другият сериозен проблем са проблематичните взаимоотношения с работодателя.

Някои шефове наистина могат да бъдат гадняри. Те не ценят хората, с които работят и се държат високомерно, а понякога и откровено злобно с тях. Не е нужно да сте психолози, за да разпознаете лошия шеф. Той сам се издава чрез репликите си. Ето и кои са запазените изречения на шефовете гадняри:

1. „Ти си късметлия, че дори имаш тази работа“. Това, което шефът всъщност иска да каже е, че вие трябва да се благодарни, че имате работа в този лош пазар на труда. Следователно не ви се разрешават каквито и да е оплаквания, свързани с начина или условията на работа. Хората, които мислят и говорят по този начин, всъщност не знаят как да се справят с проблемите конструктивно.

2. „Просто го измисли“. Зад този отговор прозира мързел и нелюбезност. Дори вие наистина да сте в състояние да се справите сами, добрият шеф трябва да бъде достатъчно отговорен, за да ви насочи. В крайна сметка всички вие работите в името на успеха на компанията.

3. „Получих анонимен сигнал...“. Добрите шефове, които могат да решат всеки проблем, нямат нужда от „изтриване на ръцете“ с анонимност. Работодателят на място трябва да бъде достатъчно дипломатичен, но същевременно твърд, за да измисли решение на възникналия конфликт. Вместо това, лошият шеф се съсредоточава върху проблематичното поведение, а не върху това как то да се премахне.

4. „Нямам време да оценя работата ти, но е окей“. Управлението на хора означава, че шефът е задължен да има задълбочена, обратна връзка със своите подчинени. Служителите заслужават да знаят в коя област се справят най-добре, къде грешат и какво могат да подобрят в начина си на работа.

Останалото прочетете в Tialoto.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата