IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как притеснението саботира вашата работа

Постоянните тревоги за някакви неща ви носят само негативи на работното място

Как притеснението саботира вашата работа

Разликата между дватa пола е, че жените се притесняват повече, а на мъжете не им пука особено. Ако дамите искат да бъдат разглеждани като силни лидери на работното място, те трябва да спрат да се притесняват за всичко. Това е заключението от последния доклад на CDR Assessment Group, който прави оценка на лидерското оперативно управление.

Резултатите от проучването показват, че голяма част от жените - почти 65% - попадат в категорията на вечно притесняващите се служители. Докладът сочи, че това може да допринесе за подценяването на жените и техните качества. Мъжете междувременно попадат в други категории като „егоисти“ и „неспазващи правила“. За господата обаче не съществува толкова голям риск от провал както при дамите.

Психолозите също могат да потвърдят, че женската част от работещите се притеснява много повече, отколкото мъжката. Мъжете са по-склонни и да поемат рискове, за разлика от жените, които заемат по-предпазлива позиция. Факт е също, че дамите са по-податливи на тревожни разстройства и при тях наистина съществува два пъти по-голяма вероятност да ги развият. Притеснението и съмнението са опасни за дамите, защото може да саботират тяхната кариера. Ето ги и причините:

1. Дамите се тревожат и това ги прави слаби в очите на другите. За някои хора притеснението е равно на страх. Страхът от своя страна е несъвместим с желаните качества на един лидер, затова притеснителните хора често не стигат далеч в своята кариера. Също така предпазливостта и ненамесата в конфликти при жените се оценява като липса на кураж и увереност.

2. Притеснението кара жените да губят своята мощ. Колкото повече дамите се притесняват за някакви неща, толкова по-нерешителни изглеждат. Бързото и конкретно вземане на решения е един от начините шефовете да са на власт. Когато един човек е загрижен, той изглежда несигурен, а когато е несигурен, има много по-малка вероятност някой да погледне на него като на способен и отговорен служител.

3. Тревогата забавя развитието на жените. Когато една жена е стресирана за някакъв план или вземане на решение, нейният импулс е да се запознае по-подробно със случая, да прегледа данните и да анализира всички варианти. С други думи дамите размишляват, а не действат.

Още по темата можете да прочетете в сайта на Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
За да се разбираме
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата