IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Не всички дразнители в службата са вредни

Някои от тях могат да повишат вашата производителност

Не всички дразнители в службата са вредни

Повечето служители на пълен работен прекарват повече от 2000 часа годишно в офиса си, така че няма съмнение, че са подложени на различни и специфични дразнения на работното място. Том Гимбъл, президент и главен изпълнителен директор на „LaSalle Network" (фирма от Чикаго, набираща персонал), казва, че някои дразнения в службата всъщност са продуктивни, а не разрушителни, както всички смятаме.

Дори и в най-перфектната офис среда минимум се появява досадата, а тя също е вид дразнение. "Тези дразнители провокират различни страни на мозъка. Служителите са склонни да мислят, че те ги разсейват, тъй като заради тях губят своята концентрация, но се оказва, че дразненията не само не са разрушителни, но и подтикват човек към иновации", твърди Гимбъл.

А ето и пет сред най-популярните офис дразнители, които действително могат да повишат вашата производителност:

1. Саркастична критика от страна на мениджър или клиент.

Това е много дразнещо, но със сигурност ще ви вдъхнови да работите по-усилено. Когато някой ви смъмри или ви се скара, вие ще се почувствате зле и ще направите всичко възможно това да не се повтори. Получаването на забележка често води до сериозен размисъл. Мозъкът на смъмрения със сарказъм човек обикновено започва да анализира и интерпретира различни възможни значения, които стоят зад коментара, а оттам той подобрява уменията си за вземане на решения.

2. Хаотичните офис пространства.

Няма нищо по-дразнещо за един служител от това в офиса, в който работи, да цари пълен хаос. Интересното в случая е, че сред цялата тази хаотична атмосфера, човек всъщност може да сложи по-добър ред на мислите си, да се изолира и да се концентрира по-успешно. Изследванията показват, че когато човек е заобиколен от хаос, умът му започва да се фокусира върху най-важните аспекти от работата с пълна сила.

3. Шумна офис среда.

Човек може да се аклиматизира към определено количество фонов шум и да спре да го чува, но дори във вашия офис да цари глъч и врява, които да загасят вашия мисловен процес, вие ще намерите начин да се адаптирате. Мозъкът ви постепенно ще започне да работи на "по-висока предавка" или "на друга честота", казано с други думи, ще започнете да използвате по-голяма част от интелектуалния си капацитет, тъй като обстоятелствата ще го налагат.

Още по темата можете да прочетете в сайта на Tialoto.bg.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
За да се разбираме
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата